23948sdkhjf

Medie: Lidl går efter en markedsandel på 10 procent

Lidl har i dag 162 butikker i Danmark og en markedsandel omkring seks pct., men ambitionen er væsentlig højere, siger adm. direktør Jens Stratmann.
Discountkæden Lidl er det senere år vokset i rekordtempo især efter overtagelsen af flere tidligere Aldi-butikker. 21 nye butikker er kommet til, så kæden i dag tæller 162.

Lidl er dog fortsat en mindre aktør på det danske dagligvaremarked både målt på butikker og markedsandelen omkring seks pct. 

Til sammenligning tæller discountkonkurren...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.187